دوشنبه ۵ آذر ۱۴۰۳ | 12:37   0     

خدمات پس از فروش محصولات شیزن به شکل زیر انجام می گیرد.

1- در تهران خدمات پس از فروش از طریق خود شرکت انجام می گیرد، برای مواردی  که امکان رفع مشکل در محل  توسط کارشناس خدمات پس از فروش  ممکن باشد انجام می گیرد و در مواردی غیر محصول با ارسال به شرکت تعمیر می گردد.

* برای استفاده از خدمات پس از فروش با شماره 021-56452278 تماس بگیرید یا از طریق واتس آپ با ارسال مشخصات محصول و فاکتور خرید با شماره 09028351984 با ما در تماس باشید.

2- در سایر شهرها ارایه خدمات از طریق نمایندگی های رسمی فروش انجام می گیرد. 

خواهشمند است جهت استفاده از گارانتی محصولات فاکتور خرید خود را نگه دارید.

 

 مشتریان عزیز خارج از استان تهران لطفا برای خرید حتما از طریق نمایندگی فروش شهر خود اقدام نمایید. چون در صورت بروز مشکل  بخصوص مشکلات مربوط به ارسال از طریق باربری امکان سرویس دهی و‌استفاده از پتانسیل خدمات پس از فروش مقدور نخواهد بود